Unborn 8.0 Grey Pointer

piątek, 8 czerwca 2012

Usta dziewczyny

Taak, zatem notka o ustach. Pomyślałam, że również podzielę się z Wami moim zdaniem! :)
Do rzeczy... moimi ulubionymi jest nr.7. Być może z takiego powodu, że bardzo podoba mi się piercing w rzeczywistości... chociaż szczerze mówiąc to nawet nie przypomina verticala, lecz jakiegoś klipsa na ustach. Mimo to bierzemy co jest! ♥

Nr.1 - nie przepadam za tymi ustami, ze względu na to, że wyglądają tak jakby szczęka była wysunięta do przodu, fujka. Mimo to u niektórych ładnie się one prezentują, aż czasem chcę je sobie sprezentować, ale kiedy już je "założę" to stwierdzam, że w ogóle mi się nie podobają! Moja propozycja koloru troszkę inna, niż ciągle te same i popularne kolory.

 Nr.2 - wampirze czy też wilkołak-owe kły. Jak dla mnie do filmów z gatunku horror nadają się jak najbardziej, lecz co do codziennego użytku nie jestem pewna! Dlatego, że kojarzą mi się ze strasznymi filmami i wampirami kolor burgundowy w sam raz! :)

Nr.3 - kolejne z wysuniętą szczęką do przodu... Ani to się nie prezentuje dobrze w "realu" ani tutaj na MSP, więc nie wiem na jakiego grzyba ktoś dodał, jak dla mnie, tak niedopracowane usta.

 Nr.4 -jedne z podstawowych. Uważam, że ogółem są okej chociaż wyglądają jakby ktoś wstrzyknął sobie sporo botox'u. Bądź co bądź podobają mi się :)

Nr.5 - moje pierwsze usta na MSP, o taaaak. Szczerze mówiąc są fajne. Podoba mi się w nich to, że nawet jak mają ostawiony status "obojętny" to movie wygląda jakby się uśmiechała. A kolor jaki wybrałam kojarzy mi się z jakimś wyjściem na bankiet czy coś w tym obrębie.

Nr.6 - ja to się dziwie osobom, które potrafią nosić te usta dłużej niż jak max. do 5 levela, gdy z kasą jest nie za ciekawie. Po prostu to jakaś porażka... w ogóle mi się nie podobają. Szczerze mówiąc to zadziwia mnie to, że ludzie, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z MSP nie zmieniają sobie tych ust na jakieś inne... Ja zrobiłam to od razu, nigdy mi się one nie podobały.

Nr.7 - pieeeeercing ♥ Fakt faktem, że to nie przypomina kolczyka, ale autorzy chyba to mieli na myśli. Te usta wybieram najczęściej i jestem z nich zadowolona! :)


Jeżeli kogoś uraziłam - przepraszam! :)
Po prostu staram się być szczera co do pisania notek... poza tym to tylko i wyłącznie moje zdanie, a to czy ktoś je powiela to jego indywidualna sprawa, dziękuję! :)
A na koniec jeszcze kolory, które polecam na odcienie ust!

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzi fajny post (lubię czytać o gustach innych ludzi), chociaż lubię zupełnie inne usta niż ty. Przepadam za nr.1 i 3, a twoich uluibonych za bardzo nie lubię...xD

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More