Unborn 8.0 Grey Pointer

czwartek, 5 kwietnia 2012

Kolory włosów

Siemango! ♥
Pomyślałam, że notka z kolorem włosów przyda się dla początkujących, aby mogli uniknąć żółtych czy też pomarańczowych włosów dla swojej movie.

W numerku 1 odcienie od blondu, aż po brąz.
W 2 od czerwieni po czarny.
W 3 rude, a 4 trudny jak dla mnie do kreślenia kolor. Mimo to, nr4 do niektórych zestawień kolorów, prezentuje się przyzwoicie :)

Najczęściej wybierane przeze mnie i Bieberfeverpl kolory są z grupy nr 1 i 3, ale to już każdy dobierze według swojego, własnego uznania i gustu.
 Życzymy powodzenia! :)

1.



2.

3.
4.

 No i na koniec pozaznaczałam powyższe kolory na palecie, abyście mogli je łatwiej znaleźć :)

 Pozdrawiam ;**

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ten taki 2 z nr 3 to chyba machoniowy :D

Anonimowy pisze...

Kocham 3 kolorki - 2, 3, 4 z 1 rzędu ♥_♥

Agnieszka_567

Anonimowy pisze...

Zróbcie post gdzie będą pokazane ładne kolorki ( do ciuszków ) ^^

Unknown pisze...

Anonimowy, można tak powiedzieć, że mahoń, ale nadal rudy! : D

Agata pisze...

Te włoski z 2 rzędu, te trzecie to moje ulubione! Kupuję tylko te ♥

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More