Unborn 8.0 Grey Pointer

sobota, 10 marca 2012

Skóra :3

Hei, hei ludziska :3
Oczywiście to ja się poświęcam i to ja robię notki ;d
Mam do Was prośbę, a więc... na tego bloga ciężko jest wymyślić jakikolwiek temat na notkę, która może być przydatna... tym bardziej, że tutaj są porady DLA WAS, a nie dla mnie czy Bieberfeverpl :c
Proszę Was o to, żebyście pisali swoje pomysły... o tym o czym chcielibyście czytać... jakie porady by się Wam przydały, dotyczące czego... itp.
Swoje pomysły piszcie TUTAJ :)
Bardzo Was o to proszę, bo inaczej ten blog będzie pusty...:c


Notka o kolorze skóry... znaczy w sumie nie będę się rozpisywać tylko pokażę Wam screena, ze skórami, które są według mnie ok, w miarę naturalne :)

Żadnych białych, różowych, niebieskich itp. nie pokazuję bo to już bardziej fantastyczne, do filmów czy po prostu dla żartu. No więc proszę, macie screena :


Ja tam najbardziej lubię nr.4, wprawdzie jest niby żółta, jak chińczyk, ale po dłuższej obserwacji zauważyłam, że to zależy od monitora... nr.3 i nr.5 są takie najbardziej ludzkie... nr.6 jest już bardziej ciemny... wszystko zależy od tego kto jaki ma gust :)
 Ogółem polecam Wam zaznaczone wyżej kolory i to na tyle : )

Pozdrawiam ;*

0 komentarze:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More